Telenor ingen tjeneste
Hvis du ser Ingen tjeneste, Søker eller SOS på iPhone eller iPad
Hvis du ser Ingen tjeneste, Søker eller SOS på iPhone eller iPad – Apple-kundestøtte (NO)
20. jan. 2023 — Kontroller dekningsområdet · Hvis du ser SOS eller kun SOS · Hvis du bruker AT&Ts 3G-nettverk · Start iPhone eller iPad på nytt · Se etter en …
Hvis du ser Ingen tjeneste eller Søker i statuslinjen på iPhone eller iPad (Wi-Fi + Cellular), er ikke enheten koblet til et mobilnettverk. Hvis du ser SOS eller «kun SOS» i statuslinjen, kan enheten fortsatt foreta nødanrop.
Mobildata og MMS – Løs problemer – Telenor
Mobildata og MMS – Løs problemer
Mobilabonnementet kan også være sperret for databruk med en sperretjeneste. Se etter Sperring av all datatrafikk på Mine Sider eller tjenesten Sikkert Barn.
Vi hjelper deg dersom du opplever problemer med MMS eller internett når du er tilkoblet mobilnettet.
Hjelp med SIM-kort og eSIM – Telenor
Her finner du alt du trenger å vite om SIM-kort, enten du har spørsmål om ekstra SIM-kort, aktivering, bestilling eller sperringer.
Trenger du hjelp med SIM-kort? Les hvordan du henter PUK-kode, aktiverer eSIM, sperrer SIM-kort og ellers alt du trenger å vite om SIM-kort.
Driftsmeldinger – Telenor
Her kan du sjekke om det er registrert en driftsmeldt feil på din adresse. Søket gir resultater for Internett, hjemmetelefon, TV og mobilnett. Telenor Logo.
Opplever du problemer med TV, Internett, hjemmetelefon eller mobildekning? Søk opp addressen din her.
Aktivere SIM-kort – slik gjør du – Telenor
Aktivere SIM-kort – slik gjør du
Logg inn i Mitt Telenor-appen. · Under “Enheter”, trykk på “Vis mer”-knappen til høyre. · Velg enheten SIM-kortet skal settes i. · Velg “Aktiver SIM-kort”. · Skriv …
Hjelp til å aktivere SIM-kort fra Telenor på din mobil.
Hjelp med din mobil, SIM-kort og PUK – Telenor
Hjelp med din mobil, SIM-kort og PUK | Telenor
Bestille eller aktivere SIM-kort. Har du opplevd at du mangler dekning etter en endring eller etter å ha restartet mobilen? Sjansen er stor for at dette kan ha …
Har du spørsmål om SWAP, SIM-kort, kjøp i nettbutikken eller trenger hjelp med din mobil? Her finner du informasjon og veiledninger.
INGEN TJENESTE PÅ MIN MOBIL, HVA ER GALT? – Jan Ove …
/Inger L. 9 yrs Report. Telenor Norge, profile picture. Telenor Norge. Vi ser ingen umiddelbar grunn til hvorfor du ikke får signaler på telefonen.
Vanlige spørsmål kundeservice – Telenor – Online.no
Vanlige spørsmål kundeservice – Telenor
Husk at dekning også er påvirket av antennen på enheten din. Det er ikke uvanlig med små variasjoner fra telefon til telefon. Gjelder det bredbånd, er det …
Har du inaktivt simkort eller ingen tjeneste? | Telenor Erhverv
Inaktivt simkort eller ingen tjeneste · Sluk din mobil og tag simkortet ud. Rens simkortet forsigtigt med en tør og ren klud. Indsæt simkortet igen og tænd …
Står der “ingen tjeneste” eller “inaktivt simkort” i displayet af din mobil, betyder det, at din mobil ikke har registreret simkortet. Find hjælp her.
SIM-kortet mitt virker ikke
Klikk “Aktiver SIM-kort” og taste inn SIM-nummeret (12 siffer) som står på til SIM-kortet. Feilmeldinger: “Ingen tjeneste” eller “SIM-kort ikke klargjort” …
Keywords: telenor ingen tjeneste